fredag 29. januar 2010

Sovende villdyr

Bilder fra det nye prosjektet



Etter at veret slo seg vrangt på vei te jæren, ble det en uforglemmelig kjøretur over høy jæren med Therese som sjåfør i den nye turbilen hennes. Foruten at den bare låse seg opp av og til, det meste av det elektriske er ut av stand( radioen slår seg av og på av seg selv, dørene låser seg opp og igjen under kjøring, de fleste varsellysene i dashbordet blinker med jevne mellomrom) pluss ødelagte dempere, hull i servostangstaken slik at servoolje må fylles like ofte som bensinen. Bremsene funker, dog ikke ABS fant me ut etter litt stor fart inn i en rundkjøring:)).


Når me kom te oltis va de fleste steinene glasserte av is. Vi fikk varmet opp på amino action. Andreas w fant fort ut av alle flyttene og leverte bra på denne. Siden det trakk for vest, dvs rett inn på villdyr prosjektet bestemte jeg meg for å gje det en sjans. Etter ti min var eg "toppjugen" og Sovende villdyr ble navnet. Deretter flyttet vi oss over til rule of thumbe hvor therese fikk gått alle sekvensene. I mellom forsøkene gikk eg på skattejakt etter nye pro og plutselig dukket en bratt baug opp. Ikke dreamtime, men verd å gå . Tippe det er 8 til 12 flytt i bratt lende.


Med andre ord en perfekt dag!!!

1 kommentar:

  1. Hahaha- veldig løye! Som sagt va d bare nerver både fra min og bilen sin side:D alle store og små feil er nå rettet opp igjen (på mindre enn en dag!), og eg fekk ein fine regning på
    13500, så nå går den som en klokke!

    Avreise tirsdag eller torsdag:D:D

    SvarSlett